Alexandras

Alla inlägg under augusti 2012

Av Alexandra - 15 augusti 2012 01:57

Nu börjar det närma sig resan minsann. Det är bara tio dagar kvar och det börjar dra lite i fingrarna efter bikinin. Som vi har längtat och pratat och tjatat nu, och nu, äntligen, kommer snart dagen! Dagen då vi äntligen åker till Skiathos, Grekland!

Trots att det är ca 2-3 månader sedan vi fick veta att vi skulle åka så hann jag bestämma mig för vad jag skulle ha med mig samma dag, så jag är som redan färdig packad i huvudet och ready to go!


Kollade google lite (såklart), har ju inte varit där tidigare så var tvungen och se hur det ser ut.

Lite bilder på hotelet vi ska bo på.

     


Skiathos är ön som filmen "Mamma mia" spelades in på, en utav Grekland minsta öar, men med  mellan 60-70 badstränder på.


Jag och Emma kollade tillsammans och hittade lite ställen vi skulle vilja gå på, gamla som vi är kommer vi självklart ha karta och kompass för att hitta till de fina husen och gatorna. Men även för att hitta alla barer och party stränder med.

Bl.a ska vi kolla Banana Beach (partystrand) och Kalhoa Bar.


Underbart och veta att stranden ligger precis utanför hotelet, Lovely!


Dags att sova och få tiden och flyga, pussen på du!

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

blogresponse

Bloglovin

bloglovin

blogkeen

Alexandras

Ovido - Quiz & Flashcards