Alexandras

Alla inlägg under augusti 2011

Av Alexandra - 22 augusti 2011 19:25

Så nu har vi spenderat fyra timma på IKEA och hittat en hel del som vi ska införskaffa  så fort vi flyttar. Bland annat en ny säng!


Skönt att få det överstökat, så slipper man springa på IKEA som en dåre och inte ha en aning om vad man ska ha sedan när man är där.  


Sängen är helt underbar, kommer bli skit bra. Vi tittade in på Rusta också och hittade lite där. Bla så hittade vi en matta och lådor vi ska ha i hyllan sen.


Jag skriver lite mer sen och kan kanske lägga in en bild elr två på vad vi hittat.

Men nu ska jag fika med tjejorna, med lite tårta och tv kanske.

 

Pussen på er!

Av Alexandra - 22 augusti 2011 09:31

Sådärja, nu har vi en lägenhet vi flyttar den 1 September, det är inte långt kvar asso.  Fick den i fredags så kontraktet är på skrivet och klart, underbart!


Nu är det bara några resor förbi IKEA, Rusta, In & finn och är min och majas nya favorit butik. Där inne har vi hittat en heldel till lägenheten som ska införskaffas. 


     

Hur snygg är inte den lådan och denna sängklädsel.

Så snygg kommer våran säng bli, och hyllorna blir snygga med heta boxar!


Underbart!


Nu ska jag äta lite  frulle, daimkafe och omelett. 

Lite juice och en kräfta till kanske.


Pussen på er!

Av Alexandra - 15 augusti 2011 22:45

Så.. nu har jag borstat tänderna, tvättat ansiktet och smörjt in mig. Vad har ni för er?


Tänkte lägga upp lite fler ointressanta bilder för er. Men då detta är min "dagbok" får ni leva med dom om ni ska läsa min blogg.


Bilder på väldigt små delar utav deras enorma gård.


         Lill Elsa   Emma och Kicki  (:


Nej jag orkar faktiskt inte detta, nu måste jag sova.


Sorry for beeing so boring, got to sleep! 

Work, work, imrgon.


Pussen på er, sov gott!

Av Alexandra - 15 augusti 2011 16:15

Har gjort ett helt schema i huvudet för ett helt år framåt!

Dags att börja spara in lite pengar/ fick pengar med Flytt, utlandsresor och bröllop på ingång.   


Nu ska jag bara göra schemat också, jag kommer till och med göra ett schema för mina pengar! Haha   

Men sånt är livet. Mindre shopping, mer resor, så är det ju.

Jag vet ju hur jag är..  Pengar i handen.. en timme senare är dom slut. Hemskt. 


Nåja Har suttit och redigerat lite bilder från när vi var hos  Lasse och Kjells och dom gifte nu i allafall, som var för ett tag sen dårå, men som jag sagt i tidigare inlägg är det mycket just nu. Men nu är det på g, så lite är klart i allafall. Tänkte att ni skulle få lite utav insidan av deras fantastiska hus.  Tyvärr tog jag jag inga bilder på "vinden/övervåningen" elr som jag kallar det skräckrummen.

  Det var ju inte så lite packning vi hade på vägen dit.. Det var inte så lite på vägen hem då vi hade en jävla massa mer (!) alkohol. Men men   Färdkost är alltid viktigt, oavsett hur nyttigt/ onyttigt det är!   Självklart blev det en "välkomst drink"   Och typ tio olika drickor till efter

  Skräck rum nr2, har ju tyvärr inte bilder på nr1 men nästa gång.   Ett utav alla vardagsrum   Samma rum   fortfarande   still the same room   Den "lilla" hallen på övervåningen


Så, tyvärr blir det inte mer intressant än såhär just nu!  Men det är måånga bilder more to go. Men nu ska jag ta och fixa lite här. Lämnar er ett tag nu, see you later!   

Av Alexandra - 13 augusti 2011 22:59

Herre gud, nu är det länge sen jag skrev blogg!

Hur mår ni? Hur har ni haft det i sommar?

Skit tråkigt att vädret bara blir sämre och sämre elr hur!?


Iallafall så blir det Marie Lavaou (eller hur det stavas) ikväll. Gratis inträde hela kvällen, för er alla som är lite extra snåla ikväll som jag och Emma!

Blir bra för min del, alla som inte har någonstans att ta vägen eller inte har råd.. ;)


Anyway, nu är jag klar och klockan är redan elva! Blir den långa leopard klänningen ikväll. Får bli lite extra kvinlig och vuxen. Men den är fin och passar mig kan inte bli bättre.

   

Kom dit och festa med mig och Emma, alla är välkomna att komma fram och vara trevliga. Jag älskar människor!  Nej nu ska vi dra oss ditåt!


Pussen på er!

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

blogresponse

Bloglovin

bloglovin

blogkeen

Alexandras

Ovido - Quiz & Flashcards