Alexandras

Alla inlägg under juni 2011

Av Alexandra - 10 juni 2011 21:30

Idag har jag och Emma köpt tält och så har vi varit på stranden och myst tillsammans.

Nu får bilder och så i morgon nu ska vi göra oss i ordning för kvällen pussen!

 

Av Alexandra - 10 juni 2011 12:27

Mamma har beställt hem lite kläder.


   

   

Väskan kommer passa bra till den randiga klänningen.

Lite enkla småsaker till sommaren.


Tänkte att Emma skulle få testa det vita linnet ( mitt kommer ju dock vara lite litet på henne kanske, haha) men om hon gillar det ska jag köpa ett till henne när jag får pengar! Hon behöver lite linnen till sommaren.  


Hittade även en annan tröja jag tänkte köpa till henne.

Det mysigt att ge saker/kläder och annat till flickvännen.   

Av Alexandra - 10 juni 2011 11:30

Inatt har jag sovit djävulskt bra, är helt utvilad nu känner jag. Hoppas ni sovit lika bra!


Nu ska jag äta frukost och titta på lite fler avsnitt av Skilda Världar med Emma.

Vi får se vad som häner idag, här tar vi ju då vardag som den kommer!


Nej, jag kommer tillbaka snart, pussen på er! 

   

Av Alexandra - 9 juni 2011 14:30

Som sagt, Gomorron sötnosar. Sovit gott!? 


Jag har sovit helt suveränt, somnade dock om när Emma gick hemifrån. Vaknade väldigt sent igen, klockan TVÅ!

Somnade ca klockan fyra i natt efter att jag drogat skilda världar..     Jag förstår verkligen inte varför man gillar det programmet, skådisarna suger och allt är så töntigt och dramatiskt! Haha, aja fastnat för det har man ju iallafall, trots så mycket fail. Jag och Emma har titta på ca 75 avsnitt än så länge. 415 avsnitt to go!   Det är ju trots allt 500 avsnitt.


Jag har precis fixat mig i ordning för att åka iväg och kolla lite i affärer med lillasyster. Idag blir det syskontid. Vi lär ju antagligen sätta oss på Mc Donalds och tjocka oss.. Nej men får se.


Detta är då dagen outfit ;

     

+ Vit väska.

&  Beiga skor.


Vad tror ni?  


Vi hörs senare!! Pussen  

Av Alexandra - 7 juni 2011 11:26

Hoppas ni mår bra sötnosar!


Idag fick jag vakna på ett väldigt mysigt sätt.   Emma hade skrivit lappar och lagt ut runt i huset som jag fick läsa och "följa", på sista lappen stod det att jag ska åka till stranden och möta henne där.   Så nu har jag ätit frukost, rökt ciggen hon lämnade som jag skulle röka och "njuta av det underbara livet, och värmen!" Haha så söt. Så nu ska jag fixa mig sen ska jag åka till stranden och se vad Emma har haft för sig. Det här är så mysigt så jag dör! 


Juste, jag har fått jätte mycket färg, har solat så mycket jag och Emma nu, ligger ute i solen varje dag så nu är jag brun och fin!  Och nu ska jag väll åka till stranden och bättre på den brännan.


Hoppas ni får en mysig dag idag, helt fantastiskt väder ju.


Btw så har det bliit lite shoppning också, jag köpte ett armband till emma och ett till mig här om dag, och så ett nytt nagellack, läppglans, trosor och en blomma till håret, Köpte även ett ar trosor till Emma. Ni får nog se lite bilder ikväll! Fick även en tröja utav Mamma!     

När jag får pengar ska jag köpa något fint åt Emma!!


Nej, nu måste jag gå pussen på er!!

Av Alexandra - 4 juni 2011 04:05

Seriöst!!!!!



17 mot 2..

Ja ni hör ju slälva.. Grejen är den att det var en gammal polare till familjen och hans son som bråkade, Så när jag och Emma går förbi så står det SEX ordningsvakter och tar hand om dom. Sen kommer en polisbil, sen kommen en till, då börja jag och Emma garva, AFAN två polisbilar plus två ordningsvakt bilder med sex pers mot dom två. Då tänkte jag bara " aja dom får väl åka i varsin bil" (som det brukar vara). Men NEJ! då kommer en polisbil TILL med TRE poliser i, ca 1 min efter kommer EN TILL!  Så jag och Emma OCH busschaffisen asgarvar och dum förklarar alla poliser, tror ni inte fan det står en till då längre bort när bussen kör! Så det var 17 pers på dom två varav 11 var POLISER! seriöst har dom så lite att göra så ALLA åker till sketna Västerhaninge för att ta hand om ett far och son bråk?!?!?!  Åh jag dör..JAG SKÄMS ÖVER SVERIGE!

Där ute går äckliga jävla pedofiler som tar polisen 5 år att lösa skit med så dom går fria för att det går över tid och skit sen tar skickar dom 11 poliser och 6 ordningsvakter till ett far och son bråk?! Behöver jag säga mer?

 Dom förbjuder att röka på peronger men tar inte skit stövlar, dom fokuserar forskning på rymden och annat skit ist för något som kan bota canser, dom kan inte ens hitta på en hårfärg som inte skadar håret men vi kan allt om rymden. Jag skäms bara över att vara människa!



Som sagt, behöver jag säga mer?!!!!


Godnatt!

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

blogresponse

Bloglovin

bloglovin

blogkeen

Alexandras

Ovido - Quiz & Flashcards