Alexandras

Direktlänk till inlägg 24 juli 2012

Godmorgon

Av Alexandra - 24 juli 2012 08:55

Uppe med tuppen!


Inte för att man har fått sova någon längre tid i natt, men somnade halv sju och vaknade prick halv åtta igen utav en mardröm.. Lustigt. Jag har inte drömt en mardröm på evigheter. 


Sitter i alla fall och äter en macka och dricker lite morgon kaffe, har även varit ner till Emma i tvättstugan där hon har kämpat sen jag somnade. Sötnosen.

 

Alla är på baksidan utom jag, det är jävligt varmt i solen just nu. Hur härligt som helst, Plockade faktiskt två klasar svartvinbär när jag ändå var ute, fan vad gott det var. Det är flera år sen jag åt ett riktigt svartvinbär säkert en 3-4 år sen!

Jag ska väl äta klart min macka och sedan gå ut till de andra och vara lite trevligt sällskap.


Pussen på du!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 21 november 2012 10:08

Saknar ibland att vara brunett, men man är ju så jävla bekväm i det blonda. Men det är klart, naturell blond klart man är bekväm.   Ska men våga sig på att färga eller inte..   Blondin, brunett, blondin, brunett?! Gah! Tufft val. Haha.  ...

Av Alexandra - 18 oktober 2012 15:49

Har ju helt glömt bort att lägga upp lite bilder från Emmas24 års Dag. Som förövrigt var as kul och trevlig. Sofi fixade in oss på en klubb där henne karl jobbar också, Fan vad kul det var. Det måste vi göra om igen.          Snygg...

Av Alexandra - 17 oktober 2012 16:49

Nu kan ni skriva ut era gratis kuponger till Halloween partyt på China station. Ni får skriva ut så många ni vill och dela ut till familj och vänner.       Häger klicka på kupongen nedan och Skriv ut!         VÄLKOMMEN!   ...

Av Alexandra - 10 oktober 2012 16:21

Igår kom Dexter in och gick väldigt konstigt och svansen bara hängde. Han var smutsig och tassarna och benen. Mamma tog med honom och ställde honom i badkaret. I vanliga fall sprattlar han och ska loss bara han ser badkaret, men igår var han lugn o...

Av Alexandra - 8 oktober 2012 17:03

Grekland var ju så underbart så jag vet inte vart jag ska ta vägen när tittar på bilderna. Vill så gärna tillbaka till dom fina restaurangerna, härliga stränderna, båt resan runt hela ön och värmen såklart.    Allt var så bra från början till slu...

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

blogresponse

Bloglovin

bloglovin

blogkeen

Alexandras

Ovido - Quiz & Flashcards