Alexandras

Alla inlägg under mars 2011

Av Alexandra - 29 mars 2011 13:33

Nej nu ker jag och Emma till handen och hämtar ut pengar, behöver seriöst cigg!  

En lite äldre bild på mig.  

Behöver en cigg.. Speciellt Emma hon spricker väl snart.


Kommer till baka senare om jag hinner innan vi ska dra!

Pussen på er  

Av Alexandra - 29 mars 2011 10:15

God morgon sweets!

Sovit gott? Jag har ingen aning om hur jag har sovit, men förhoppningsvis bra!


Hanna har studentskiva, så jag och Emma ska självklart gå dit, supas ska de.

Innan skivan åker vi hem till Maria å dricker och tare lugnt, skivan är klockan tio så det är perfa.

 

Undra vad fan man ska ha påsig bara, jag funderar på min klänning jag hade på nyår, en är festlig och fin, men vad fan ska man ha till den då?

Aja det löser sig! 


Vad ska ni hitta på idag?

Nu ska jag bege mig från datorn, ses senare maybe!


Pussen!  

Av Alexandra - 29 mars 2011 04:32

 

Lite fler besökare kan man alltid skaffa sig, och för att göra det roligare för mina läsare tänkte jag fråga vad ni vill läsa om?


Utseende

mode

smink

fester

trädgårdsarbeten

sex?

Haha nej men, vad vill ni läsa om?

Vill ni ha tävlingar kanske?


Skriv.. SKRIV SKRIV SKRIV, Så jag vet!  

Ju fler som skriver ju gladare blir jag! Vill ni veta något om mig kanske?

Av Alexandra - 29 mars 2011 04:17

Jag och Emma ska börja dansa ZUMBA. Någon som håller på med det?  

Funkar det? Antagligen, dans är väl den enda "träning" jag gör och det enda som håller min kropp i i form, Haha.

 

Tur för mig att jag älskar att dansa. Det här kan passa mig perfekt! 

Vi får se när vi börjat, om det är något vi kommer fortsätta med, men det tror jag nog.

Ska bli kul att testa på. Kanske bjuder på en och annan video haha!


Känns lite mer värt att hålla formen med dans än barnmat.. elr?

Av Alexandra - 29 mars 2011 02:10

 

Lite kul är det i  allafall!

Av Alexandra - 28 mars 2011 22:58

Nu har jag och Emma ätit, jag åt en pizza och Emma åt en sallad.

Till det tittade vi på

Halv åtta hos mig  och

 

Gynekologen i Askim, sen har vi ätit lite choklad och rökt som efterrätt, haha!



Av Alexandra - 28 mars 2011 20:43

 

Jag vet inte riktigt om hon är glad över att få mat elr sur?

  Min Älskade sallad med parmesan som var så jävla god

  En till bild på fredagens outfit

  Något jävligt gott jag drack hos Anna-Karin  

Av Alexandra - 28 mars 2011 20:38

OHJA!

Min blivande fru   

Vacker tjej va!?

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

blogresponse

Bloglovin

bloglovin

blogkeen

Alexandras

Ovido - Quiz & Flashcards