Alexandras

Alla inlägg under februari 2012

Av Alexandra - 27 februari 2012 06:18

Ja klockan är ju snart halv sju så det är väl dags att gå och lägga sig kanske. Vi tänkte i allafall försöka sova nu. Längtar så mycket tills jag vaknat igen bara, åh! God natt på er, pussen


 

bara 11 timmar kvar!

Av Alexandra - 27 februari 2012 00:34

Äntligen kommer dagen snart som jag längtat efter så mycket.. Jag och Emma ska äntligen få gå och se Thåström, i morgon på Cirkus. Men innan det ska vi hämta min kamera så att man får ta lite bilder under dagen, dock tror jag inte man får ta med kameran in på Cirkus, men jag får väl låsa in den eller något, kanske gömma den i byxan mellan benen, haha.Det blir nog en öl eller två innan konserten också såklart.


MEN SOM JAG LÄNGTAR! Sitter till och med och funderar på vad man ska ha på sig, haha.


Anyway, idag har varit mysigt och trevligt. Jag och Emma fixade Pasta med fetaost röra(som vi älskar) till Lax och så har vi drogat "Skilda Världar". Vi är lite smått beroende utav det programmet just nu, känns lite som om man själv är med när man kollat på 17 avsnitt i rad, Haha. Hemskt.


/At last, the day i have been waiting for is finaly here soon.. Me and Emma will finally go and see Thåström, tomorrow at  Cirkus. But before that we'll pick up my camera so that i can take some pictures during the day, however I do not think i can bring the camera into Cirkus, I'll have to unlock it or something, maybe hide it in the pants between my legs, haha . It'll be a beer or two before the concert too of course.

BUT I can not wait! Sitting through and thinking about what to wear, haha.


Anyway, today has been pleasant and friendly. Me and Emma got Pasta with cheese (which we love) to Salmon and then we have drugged "Skilda Världar". We are a little bit dependent on it right now, feels a bit like you in it when you have  looked at the 17 sections in a row, haha. Terrible.

 


Djävulskt gott!

Men nu ska jag och Emma spela. Pussen på du!

Av Alexandra - 25 februari 2012 19:33

Ja, snart börjar ju melodifestivalen dåra. Jag är inte så jävla intresserad utav det, men jag vet att Emma tycker om och se på det. Klart man ställer upp för chefen.. öhrm förlåt, frugan.  


Anyway, det blir mysigt med god mat och lite pinsam tv. Det blir Lax med fetaost röra och potatisgratäng! Underbart. Till efterätt blir det mitt favorit godis ofc, det var två paket för 16(!!)kr, dog lite.Och eftersom att vi snart ska försöka låta bli godis så mycket som möjligt, måste jag ta vara på mina sista dagar som godis freak!


/Yes, soon begins the Eurovision. I'm not fucking interested about it, but I know that Emma likes to see it. Fair to set up for the boss .. öhrm sorry, missus.

Anyway, it gets cozy with good food and a little embarrassing television. It becomes Salmon with cheese mixture and potatoes! Wonderful. For dessert, it becomes my favorite sweets ofc, there were two packages of 16 (!) Kr, died a little.

And since we are about to try to avoid sweets as much as possible, I have to take care of my last days as a candy freak!

     

Yummy Yummy!


Nej, nu ska jag börja duka fram lite för maten!

Hörs senare! pussen


/No, now I have to set the table up a bit for the food!

See you soon. Kisses

Av Alexandra - 24 februari 2012 05:14

Jag älskar choklad med hel nöt.. Men det här är ju HELT nuts!


 

Av Alexandra - 24 februari 2012 00:26

Behöver lite hjälp. Det är så tråkigt med bara blondt hår, så vill slänga in lite liv i håret. Men hur ska jag ha det?

Vad tycker ni?


/I need som help. It's so boring with just blonde hair, so i want to bring some life to my hair. But how?

What do you think?






     


(bilder från google)


Något sånt kanske.. Eller?


/Something like that.. Or?


Av Alexandra - 16 februari 2012 00:29

En väldigt lång paus känner jag, oerhört skönt har det varit att vara borta från bloggen ett tag.

Men nu är jag såklart tillbaka, för stunden i allafall.


Emma och jag har gått igenom så mycket som möjligt nästan allt som har med bröllop att göra. Planerna är riktigt stora nu. Vi har valt färg tema för bröllopet, vi har hittat ett fint ställe, gått igenom delvis utav dekorationer och dukning. Vi har hittat den rätta maten osv osv.. Vi har även kommit på en fin liten överraskning åt gästerna, som än så länge ligger på antal 80.. Det blir ett litet(?) bröllop..Eller? Vi har även hittat en klänning för brudtärnorna. Jag tror jag hittat klänningen jag vill ha, om inte annat så är det nästan den perfekta klänningen.


Nu ska vi bara komma på lite roliga lekar, hitta rätta ringarna och så. Men vi har ju ett och ett ½ år på oss, så det är ingen brådska. Vi har i allafall hittat den perfekta toast master!


Oj nu blev jag upptagen! Kommer in senare. Pussen

Av Alexandra - 6 februari 2012 22:20

Emma och jag jobbar på en liten secret!


/Emma and I are working on a little secret!

   

Spännande!


/Exciting!

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

blogresponse

Bloglovin

bloglovin

blogkeen

Alexandras

Ovido - Quiz & Flashcards