Alexandras

Alla inlägg under april 2012

Av Alexandra - 20 april 2012 23:44

Jaha, så var man hemma igen. Kom hem runt tolv tiden idag, sliten som fan. Tallinn var super fint- när man väl hittade vart man skulle. Deras köpcentrum är ca 100 gånger snyggare än både Åhlens och NK, så väldans fint. Dom får även plus för att dom säljer alkohol i varje restaurang och fik. Det känns som att man spenderade flera tusen där borta, men med tanke på hur billligt det är så spenderades det bara ca 500 kr i Tallinn. Då är det både mat och drinkar som i sthlm skulle kostat en förmögenhet!


Skriver lite mer senare och så slänger jag in lite bilder. Pussen

Av Alexandra - 18 april 2012 20:30

Nu är klockan halv nio, så jag och Emma sitter antagligen och dricker öl, lyssnar på musik och tar det väldigt lugnt innan vi drar till Partyt.  Vi har antagligen precis lika roligt som alltid, så jag hoppas att ni där hemma har det lika roligt och trevligt som vi denna underbara Onsdagskväll!


I morgon klockan tio är vi framme i Tallinn, kanske något bakis men fan vad skoj det ska bli!


Pussen på er

Av Alexandra - 18 april 2012 15:45

Nu drar vi oss och i morgon är vi i Tallinn och röjer på gatorna! Nej, inte ska vi röja gatorna, inte totalt i allafall. Vi lär ju sätta oss någonstans och ta en öl, kolla runt lite och bara ha jävligt trevligt.


Men självklart ska vi festa loss!

   

Hoppas ni får det lika trevligt som vi! (:

Av Alexandra - 18 april 2012 08:40

Sovit gott? Själv har jag sovit som en stock. Vaknade dock fem i åtta eftersom att dom för andra gången på två år bygger om i badrumshelvetet. Så vi har för tillfället inget badrum och kommer nog inte ha det dom närmsta två månaderna. Nej, nu får man springa ner i källaren i grannhuset för att göra sina behov och duscha.


Nu ska jag börja packa resväskan, som sagt åker vi till Tallinn idag. Det blir ju inga direkta sommar kläder att ta med, nej nej, det blir tjockjacka och tjockskor. Det är trots allt bara 10 grader och molnigt när vi kommer fram.

Sen ska vi göra en stor pasta sallad och ta med oss också, Yummy!


Det här ska bli väldigt kul, längtar längtar!


Sen när vi kommer hem igen blir det till att beställa en kryssning till, sen så fort jag får mina pengar blir det nog Riga för oss. Kollat runt lite på resor till Mallorca, Gah vad man är sugen! 5.000:- tur och retur för två personer, för flyg + hotell fyra nätter är INTE dumt. Men det får bli vid ett senare tillfälle i såna fall. Vi ska ju som sagt till Grekland med hela Emmas Familj. Det kommer bli så jävla mysigt!


Jaja, kaffet kallnar. Pussen på er så länge, skriver kanske ett snabbt inlägg innan vi åker!

Av Alexandra - 17 april 2012 20:27

Vad skulle ni välja?

Jag och Emma tänkte i allafall åka i morgon till något utav dom.. Kanske båda?! Nej. Men jag tror nog att det blir Tallinn, jag har alltid velat åka dit.  Och ja, nu fick jag veta det blir Tallinn. Myspys!

Men det blir till att packa varmt det är inte speciellt varmt där tyvär. Funderar i allafall på att ta med Emma till Riga sen när jag får pengar. Det skulle att vara trevligt. Vill hinna göra så mycket som möjligt frånochmed nu till slutat utav sommaren.

Dessutom åker jag, Emma, Carina, Anders, Anton och Joel till Grekland i Augusti, det ska blir så jävla kul.


Vill bara kasta mig över resväskan som kommer vara fylld med härliga sommar klänningar och lika många låga som höga skor. Gah, ge mig Augusti nu!


Jaja, sitter och tittar på lite resor till Mallorca, Berlin och lite annat, ska fortsätta nu!

Pussen så länge.

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

blogresponse

Bloglovin

bloglovin

blogkeen

Alexandras

Ovido - Quiz & Flashcards