Alexandras

Alla inlägg under maj 2011

Av Alexandra - 28 maj 2011 12:30

Grannen kom precis förbi och frågade om vi hade haft folk här igår.. För det hade tydligen varit ett jävla massa oljud i porten och hennes sons cykel är borta. När jag stänger dörren kommer jag på att både trosorna och tröjan jag har på mig är GENOMSKINLIGT!!!! Så nu har jag stått och visa fittan och brösten för min kvinnliga granne. Ännu pinsammare när vi är grannar som hatar varandra, men endå kan prata. USCH!!!


Jag måste lägga mig i sängen och skämmas ett tag!  


Jag hoppas hjärnan räcker till i framtiden!

Av Alexandra - 28 maj 2011 11:49

Hahahahaha!!

Av Alexandra - 28 maj 2011 10:25

Godmorgon Babes!


Alla sovit gott..? En lång kväll igår? Trevlig kväll?


Min kväll var helt okej sovit gott också har jag, vaknade dock lite lustigt..

Vaknar av att Emmas smiskar till röven på mig i sömnen samtidigt som hon mumlar något.  Sen typ 30 min senare så börjar hon typ "smiska"  mig på låret och rivas lite, så plötsligt lägger hon sig över mig! Hahaha, jag vill inte veta vad hon drömt i morse asså.  


Aja, min dag/ kväll igår var jätte trevlig. Började med att man vaknae runt halv elva, klev upp, åt frulle, fixade sig lite drog till handen för "privat sak".  När jag gjort det och kommer hem så frågar mamma om jag ska med till haninge igen så då åker jag tillbaka med henne. Så ble det lite shopping med mamma ist, ni vet. Mamma betalar!  


Vi köpte ett par skor, en "kofta", en virkad/stickad tröja, två nagellack, ett läppglans och lösfransar.


Köpte ett skit snyggt nagellack i silver, så jävla coolt på naglarna, jag kunde ju inte vänta med att testa det så jag hann knappt komma innanför dörren så Satte jag på lite på naglarna.


Ni får se bilder lite senare har inte hunnit ta några bilder. Anyway, på kvällen drack vi några öl, jag drack lite Baylis också.   Vi satte oss till och med ute och mös med öl och träffade Taha, sedan blev det krogen, lite öl till, Dansa, prata, umgås, vi träffade Alexander där också. Hela dagen var super trevlig!  

Och Emma var så snygg. Nu ska jag hoppa i en dusch!


Pussen på er!  

Av Alexandra - 26 maj 2011 00:47

Idag fyller min fantastiska mamma år, Jag, Emma och Amanda sjöngför henne kl: 00.00  Hahha.


GRATTIS! 


 


You look gorgeous!


Nu ska jag sova, stor dag "idag" morgon för mamma.


Pussen på er!

Av Alexandra - 18 maj 2011 13:25

Jaha, idag så vaknade man vid nio av att Emma v  äckte en. Mensvärk som vanlig, ont i röven, ryggen, benen och magen.. Men men det går över snart.  


Nu har man ätit en av sveriges godaste soppa, rökt en cigg och knarkat värktabletter, så på lite bra humör är man, dock fick jag bara sova 2 timmar inatt men det gör inget. Underbart sällskap räddar allt.


Nu är min nya header på g också, så inom en snar framtid kommer den, och det är väl på tiden.  Förhoppningsvis. Orkar inte med alla dessa tillfälliga fula skit headers.   


Aja, nu ska jag fixa mig lite i ordning.


Pussen på er! 

   

Av Alexandra - 17 maj 2011 16:16

Idag fyller Baby Dexter 2 år!

Grattis sötaste killen i stan!

  Pussen på du!

Av Alexandra - 17 maj 2011 15:12

Nu ska jag och Emma fixa med CV så ska jag kolla runt på en massa kul jobb sen!

 

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

blogresponse

Bloglovin

bloglovin

blogkeen

Alexandras

Ovido - Quiz & Flashcards