Alexandras

Alla inlägg under december 2011

Av Alexandra - 31 december 2011 16:15






Lasse och kjell gifter sig


     

Deras lilla hus.

     

Deras gård

                 

Husets enorma rum

                               

Kyrkan dä dom giftesig.

Present öppning för Lasse och Kjell


MIDSOMMAR

 

Viktikt med mycket alkohol!

     

Maja, Emma, David, Jag och Anton

   

Mor min.

 

David, Anton, Maja, Amanda, Mamma och Emma

       

Vid tåget på g till Campingen

                  

Mamma dotter puss <3


David om förbi Campingen med en låda frukt!

Sedan blev det minigolf innan middagen!

         

Älskar den här bilden på Emma !

          

Fylla...!    


Det var del 1 av 2011.. more to come!

Av Alexandra - 30 december 2011 20:17

Ja som ni förstår så är jag JÄVLA LYCKLIG! min och Emmas julklapp från Carina och Anders(Emmas föräldrar) är biljetter till Thåström!

ÄLSKART ÄLSKART ÄLSKART, My god.. längtar!

 

Bild från google


TACK Carina och Anderas!

Av Alexandra - 30 december 2011 11:15

Dags att vakna nu. Ska dricka lite kaffe sedan fixa mig i ordning och dra på systemet, snart Nyår!

Man är lite seg, meningen var att jag och Emma skulle vakna tidigt  så vi skulle sova tidigt.. Men så blev det ju inte.


Tänkte visa vad jag köpte i onsdags när jag och Emma handlade lite också..

 

Jag älskar naglar! Och nagel filar är väldigt nödvändigt!

   

Mer naglar ofc!
Paket ett 159:-

Paket två 99:-

 

En ny bh var fan på tiden 179:-

 

Emma köpte glas till nyår, dom hade inga champagne glas så fick bli vin glas.

 

Sådär ser dom svarta naglarna ut, blir dom till nyår. Snygga va!


Nej som sagt, dags att dricka kaffe och fixa sig. Kramen på er!

Av Alexandra - 27 december 2011 19:15

Emma och Jag åkte till Skärholmen och jul handlade lite, Hittade lite kul stuff i allafall!

 

Hittade ett par röda shorts inne på Carlings som Emma övertygade mig om att köpa, vilket jag kommer tacka henne för i sommar. (:  249:-

 

Gick självklart förbi Make Up Store, köpte ett rouge och puderborste.

Minns inte vad dom kostade styck men för båda 400:- prick!

 

Skit snygga jeans som Emma hittade (jag härmades lite) 199:- på rea

 

Kavaj jag hittade, kände att jag behöver en färgad! 99:- på rea!
den är vinröd

    

Lite fransar och naglar till nyår hade jag tänkt. två fransar för 99:-, naglar99:-

 

I love tassles, hittae denna beauty på Indiska 79.90:-

 

Lite kul till nyår, shotglas som jag och Emma ska ha runt halsen!

 

Tvål som luktar djävulskt gott! Älskar allt som har med tvål, ansiktmasker, ljus, téer och sånt å göra!

 

Köpte två te bollar( ingen aning vad det heter) med porslins hjärtan. Indiska - 39.90:-/st


Har jul shoppat mer dagen efter med det tag vi i morgon! God natt!

Av Alexandra - 25 december 2011 16:15

God jul på er alla!

Hoppas ni fått en trevlig ag med massor av presenter!

Firade jul hos mormor  med glada släkten, bilder kommer sen.
Där emot lite pixx på lite julisar.


Vi började så klart julen med julisar från mor på sängen, Goodie bags! ( vi sover hos mor min ett par dag under jul helgen).

 

Emma och jag fick samma, jag fick en handuk med mitt namn Emma sitt, sen fick vi en lite flaska var, jag fick söt sparkling och Emma halv torrt vin (vi gillar inte riktigt samma sak när det kommer till vin och sparkling), båda fick presentkort på gina, cigg och hårspray, Emma fick Ultra starkt och jag fick med glans! Hon kan oss "like the back of her hand!". Haha.  Mysigt med en liten jul goodiebag!  Vi fick även olika fresent fåsar Emma fick en rockig med ormmönster svart, ser ut som skinn. Och jag fick en blommig som ser ut som sammet(stavning?). Men dom kallar mig alltid sessan(prinsessan).


Sen fick jag presentkort på Make up store igen och en body scrub + ännu mer money!!

 


Självklart blev det utgång sedan på kvällen.  :D

 

Linda, Mamma och Emma

 

Mamma(Jenny), Moi och Linda

 

Ute kvällen slutade med efter fest hemma hos Linda.

Mamma somnad runt sex, då drog jag och Emma hem till mor. Vi lämnade henne där. Haha stackarn.


Men men, hoppas er dag varit lika bra som min! pussen

Av Alexandra - 23 december 2011 18:45

Presenter till mig!


Dagen började med en fin frukost, tipsrunda och paket som Emma gjort så fint till mig!

 

Mina underbara skor jag fick utav Emma.


Efter den underbara frullen fixade vi oss i ordning och åkte hem till Farmor.

Där åt vi lunch, lax, potatis romsås osv, djävulskt gott! Och så fick jag en födelsedags present.

 

Jag fick en kamera! Som jag önskat mig en!!


Efter lunchen med farmor åkte vi hem till mor där det väntade mer presenter!

   

Tröjan som jag velat ha sen jag såg mamma i en orange likadan, och skorna som  jag tittat så ofta på i butiken där hon jobbar.

Och utav morfar fick jag Money.


Efter lite present öppning med Emma och lillasyster Amanda (mamma jobbade), åkte vi till haninge och jul shoppade lite julisar.


Amanda fick Lösögonfransar i olika storlekar och former och en ny foundation, Emma fick ett armband med kedja till ring, en större ring och en sminkväska med lite smink.

Jag och Emma satte oss på en krog och tog en öl innan vi drog oss hemåt för att fixa oss i ordning och träffa Ylva och Fredrik.
Sedan blev det ofc utgång.


Lite fler presenter:

 

Presentkort på Make Up Store.

 

En till Kamera! :D


Ansikts tvätt från The body shop. Love it!

Och mer Money..

Av Alexandra - 23 december 2011 10:53

Hur underbar var inte denna morgon då!?
Emma kom in och väckte mig. Hon bad mig kolla på facebook där hon skrivit grattis och att jag ska ställa mig vid sovrums dörren knacka och blunda.


Så jag gjorde det. Hon ledde mig i i vardagsrummet och där fick jag en lapp med en massa rutor, det var en tipsrunda! Så jag fuck gå runt i lägenheten och leta lappar. Tio frågor var det. Det började i vardagsrummet sen badrummet sen hallen och sist köket, där var den sista.


Hon hade fixat en frukost och så låg det ett fint paket på golvet!
Det här var det roligaste jag gjort, inte varje morgon man börjar med en tipsrunda halv blind.


Frukosten var jätte mysig med, juice, kaffe, macke, Sparklingwine och tårta! Och den bästa presenten!

 

Tipsrunda!

     

Prinsessan (som Emma kallar mig) ska ha prinsesstårta.

   

Kuvert som Emma ritat så fint, haha!

Och ett eget "kort" som hon ritat.

   

Ja hon hade till och med tänkt på vad jag ska läsa när vi åker!

 

Och min underbara present! Sveriges snyggaste skor!

 


Den bästa födelsedagsmorgon jag varit  med om! Älskar dig så mycket, TACK HJÄRTAT MITT!


Så här vill jag ha det resten av mitt liv, bara med dig.


Pussen på er nu måste vi åka!

Av Alexandra - 22 december 2011 16:11

Jag älskar nä snön kommer, men hatar kylan! Se så fint det ä med vita träda, buskar och mark.. UNDERBART!

     

Underbart att kliva ut på baksidan och se detta.

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

blogresponse

Bloglovin

bloglovin

blogkeen

Alexandras

Ovido - Quiz & Flashcards