Alexandras

Alla inlägg under juli 2011

Av Alexandra - 18 juli 2011 19:21

Den här dagen, var stressig samtidigt som den var lugnt..? Eh, aja.   

Fick in varor idag varav 129 st av plaggen var blusar.. Jobbigt, det är så trångt bland blusarna och trotts att vi X:ade va 60 st så fick det inte plats.Vilket kanske inte är så konstigt när det var 129 nya.   Idag kom det en ny tjej också, Carolina heter hon. Först trodde jag det var en kund, fattade inte att klockan bara var halv tio. Plötsligt stod hon bara där. Häxa, kanske! Haha nej då. Hon såg.. Snäll ut.


Stått i kassan ett tag idag också, det var piss enkelt, nästan lite besviken, haha!  Idag är jag en väldigt glad och kärleksfull tjej, vet inte varför är bara sånt super humör. Förutom när det kommer till Emmasj (seriösa) Cp ryck hon får. Men jag älskar dom lite i smyg idag. 


Jaha, vad har ni gjort idag då folket? Jobbat, dansat i regnet, bitit på naglarna(som jag)?


Juste, jag har precis gjort glass, den enklaste glassen någonsin med Emma. Med krossad choklad och nötter i, höhö. FETTO TIME! *om två timmar*


Tyvärr har jag inte bild  så ni får leva utan det idag, jag vet.. skit tråkigt med bara text och ingen bild. Men så äre tyvärr just nu!


Av Alexandra - 18 juli 2011 06:45

Gissa om man skulle vilja ligga och sova några timmar till nu? Jo tack, det skulle inte vara fel, tyvärr behöver man ju jobba dåra så det kommer inte bli av.  


Är djävulskt trött just nu, sitter och gäspar och pillar mig i örat, i hopp om att någon ringer och säger att jag inte behövs idag.  (keep on dreaming)  


Nej, jag ska väl ta och börja fixa mig i ordning.   Plattången borde vara varm vid det här lagret, ska bara ut och röka och dricka lite The (kaffe dricker man ändå fjortonhundra koppar av på jobbet) innan man börjar med frisyren.  


Vad ska man ha på sig idag då? Vet ju aldrig säkert om det blir skit eller solväder. Rätt irriterande faktiskt, aja enough bull shit, time to get fucki'n dressed.  

 


Hoppas eran dag blir Awesome! Pussen på er  

Av Alexandra - 17 juli 2011 23:43

Sådär ja! Nu har vi beställt biljetter till Storuman  den 28 till den 31/7.  


Längtar djävulskt mycket nu. Till och med mamma följer med till Norrland. Hur mysigt är inte det!? Så nu ska hon bo en hel helg i Norrland med Emma, mig och hennes föräldrar.   


Haha, ser en bild framför mig när mamma sitter på flyget och ser lagom paranoid ut, och när vi äntligen landar i Umeå ska vi åka bil i 3 timmar till. Tycker redan synd om mamma som har så svårt med att åka långt.


Jaja, nu ska jag nog lägga mig, ska upp tidigt i morgon och jobba.

Ni får gärna komma förbi och kika! Jobbar på myrorna i Hornsgatan!

Varje dag 9.15 - 14.15  


  Slänger in en sista bild på min underbart vackra kvinna.


Pussen på er    Night night!

Av Alexandra - 17 juli 2011 11:30

Gomorron sweets!

Har alla sovit gott? Jag har då sovit som en prinsessa, dreglat och myst. M-mm.


Blev grönan igår med Henke, Carro och några fler, och så träffade jag Sofie och hennes Carro där också, det var trevligt.

Spenderade kvällen med dom och drack öl och vin och hade jävligt trevligt.

Men det kan vi prata om senare nu tänkte jag visa lite bilder från Lasse och Kjells bröllop för ett tag sen!


-


Jag och Emma blev ju bjudna på Lasse och Kjells "fest" som alla trodde att det var, då det i själva verket var dagen dom skulle gifta sig. Men det var inte så många som visste det.

Anyway, så var det väldigt fint och se dom gifta sig, jag har inte hunnit redigera så mycket bilder från bröllopet så här är bara bilder på innan, då folk minglade och drack champagne.


  Såhär underbart vacker var min kvinna   Och såhär så jag då ut.     Lasse och Kjells  "LILLA" hus.       Ser lite sur ut nästan, haha     Dagens outfit;

Kavaj - VeroModa

Tröja - ACNE

Shorts - VeroModa

Skor -  ___

Smycken - Glitter, GinaTricot, annat..

Av Alexandra - 14 juli 2011 22:52

Hejsan sötnosar, det var ett bra tag sen nu jag satt här och skrev!  


Hoppas ni alla mår bra.  


Har haft ett litet sommarlov kan man väl nästan säga från bloggen och allt som har med datorn och göra. Skönt har det varit, men nu kanske jag är tillbaka..


Vi har haft fullt upp här hemma med våra egna liv, arbeten osv..

Men nu är det ganska lugnt, det enda upptagna nu är väl jobbet men det är ju bara mellan 09.15 - 14.15 så det är lugnt.  


Jag har fortfarande inte redigerat några bilder från varken påsk, midsommar eller annat, Tänkte ta och göra det senare. Det är väl på tiden nu kanske, haha.


Men jag hoppas att alla haft en det bra med jobb, hemma och fritid. Vissa av er har ju till och med sommarlov nu! Härligt!  


I'll be back later! Pussen på er:*



Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

blogresponse

Bloglovin

bloglovin

blogkeen

Alexandras

Ovido - Quiz & Flashcards