Alexandras

Alla inlägg under oktober 2011

Av Alexandra - 29 oktober 2011 07:09

Nu är klockan sju på morgonen, dags att sova!


Full och glad, kex choklad!

Av Alexandra - 28 oktober 2011 03:02

Var och hälsade på Emma i butiken hon är i just nu.
Hittade en hel del fint.  

Vi köpte lite fina ljuskoppar till vårt sovrum som ska bli indiskt inspirerat.
Köpte ju fat och dekorationssand igår att göra fint med.Men idag hittade jag som sagt lite fina ljuskoppar också.

Köpte även en LV väska och en väldigt gammal resväska som jag föll pladask för!  


Vi får se hur det blir med den där Halloween festen, alla är så fullbokade i helgen.

Men vi var ju lite sent ute med att säga till folk, så det är inte konstigt.  

I värsta fall får man göra något roligt utav det som blir, måste ju inte va 40 pers för att bli en fest!
Dessutom , det kommer fler tillfällen för större fester.  


Herregud, det bli ju inflyttnings fest så fort vi är riktigt klara här och känner att vi orkar igen.


Nej nu ska jag vända mig om och pussa och krama på min vackra kvinna sen sova.

 

Min Emma, den bjuder vi på. (älskar hennes sexiga läppar!)


God natt! Pussen på du!

Av Alexandra - 26 oktober 2011 22:16

Då blir det Halloween fest till helgen då!
Köpt lite ballonger med döskallar, ljus med spindel och lite annat.

Tänkte köpa en två tre st små pumpor och fixa till och tända ljus i också.

Ja och Emma har haft en riktigt mysig dag tillsammans idag.

Vi gick och åt lite thai mat och sedan sprang vi in på in och finn.

Köpte två super fina muggar, ett stort ljusfat, dekorationsand, is hink och lite annat.

Is hinken blir perfekt till festen, har precis fixat en hel del is som ska fylla den fina hinken.

Av Alexandra - 21 oktober 2011 22:26

Nu är vi iordning vi kvinnor här hemma så nu tänkte vi bege oss först till någon bar där alla klär sig som sjuksystrar och man får  shots i provrör och dricka i ur droppåsar, sedan  går vi vidare till Strand hade vi tänkt!


Den här kvällen blir nog väldigt lyckad! (: Ska ju inviga mitt nya pass och allt.

Har även satt upp håret så nu ser det ut som om jag har kort hår. Hmm, lite osäker men orkar verkligen inte göra om allt nu.


Det blir kanon som det är!


Hoppas ni folket har trevligt ikväll. Pussen på er!

Av Alexandra - 12 oktober 2011 17:14

Nu har vi suttit och druckit champagne och spela musik spel.

Väligt kul, dock suger jag på band/person namn, jag är den som mer håller koll på vad låten heter.


Nu håller jag och Emma i allafall på att fixa oss för att dra ner till lokalkogen och ta en öl tillsammans (:


Men kommer in lite senare! (:

Av Alexandra - 11 oktober 2011 21:08

Vi åkte ju kryssning i onsdags och torsdags.

Hittade två bilder på från båten, mina outfit bilder.

Dock ser man inte kläderna så bra, men bättre än inget!

    Nu ska jag Spela i allafall! (:


Pussen på er

Av Alexandra - 11 oktober 2011 16:30

Finns inget som är så avkopplande som tända ljus och ett varmt bad.

  Nu ska vi åka och titta var Maja kanske hamnar på jobb.


Pussen

Av Alexandra - 11 oktober 2011 15:15

Visst låter det väl fantastiskt skönt!

Det är precis vad jag ska göra nu, Bubbla upp vatten i bubbelbadet, dra en svalkande frisk ansiktmask, tända några härliga ljus och dricka ett gott glas vin.

Lovely!

 

Sen tänkte jag dra lite Bus (brun-utan-sol) på ben och armar

Fixa lite naglar

Städa och göra fint på rummet osv..


Men pussen så länge!

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

blogresponse

Bloglovin

bloglovin

blogkeen

Alexandras

Ovido - Quiz & Flashcards