Alexandras

Alla inlägg under april 2011

Av Alexandra - 29 april 2011 19:02

Jag och min underbara sambo Emma flyttar i juli med underbara vänner och gifter oss en 5 augusti 2012. 


"Skrattar sist som skrattar bäst" som man brukar säga va"!?.


Iallafall inte mer om det. Jag och Emma gifter oss som sagt den 5e Augusti.

Ni förstår nog bara med det hur lycklig jag och Emma är tillsammas.

  Första bilden tagen på oss tillsammans!  10 MÅNADER SEN!


I Huddinge nästa år, största byggnaden ni hittar där finner ni oss!

Ute bröllop i varmaste månaden i sommaren, och finaste stället.

Ute bröllop, ute middag, inne med RockaBilly/pinup/burlesque fest!


PUSS TILL MINA LÄSARE!!

SAKNAT ER, uppdaterar ikväll med masa bilder och en helt del info!!

'Pussen, tack för att ni läser.

Och tack för att ni håller tummarna för mig och Emma!!

Av Alexandra - 19 april 2011 23:10

Haha, jag, maja, emma, anders och anton sitter och snackar spökhistorier dricker öl och käkar godis. Skit mysig, kul och trevligt.

Den här familjen är underbar!!


Känns så bra att vara här!


Tyvär blir detta det enda jag skriver nu, skriver lite inlägg i morgon!

Pussen på er!

Btw, vi ska sova i spökhus snart!  Då blir det en jävla massa bilder och filmer!

Av Alexandra - 19 april 2011 00:33

Helt lovely, 6 timmar kvar! och om 5 timmar kliver vi förhoppningsvis upp.

Hoppas fan man vaknar när klockan ringer vid sex, så jävla rädd för att inte vakna, det händer ju både mig och Emma att vi inte vaknar när klockan ringer..

Om det är någon som är vaken ring Emmas mobil tills hon vaknar vid sex i morgon! 


Nu ska jag och Emma packa klart det sista och hoppa i säng. Super trött hoppas man somnar nu! 

Sov så gott, kanske hinner slänga in ett snabbt inlägg i morgon innan vi åker, annars kanske jag lånar datorn och skriver ett när vi är där! 


Godnatt, sov så sweet sweetys!     ( Emma och Anton på Arlanda förr året då i skulle till Cypern)

Av Alexandra - 18 april 2011 11:41

Idag vaknade man ännu en gång till frukost på sängen som min underbara gjort åt mig. Yoghurt, ägg, två mackor och kaffe, och så en cigg på det. Har en fruktansvärt mysig tjej.   


Man har lite träningsvärk i kroppen idag känner jag, inte så farligt men det värker lite här och där. Det är bra då vet man att det händer något, kände till och med att min kropp är lite extra snygg idag, det är bra inför norrlans resan.  

Blir en promenad på en timme igen också, men det är ju inte förens ikväll! 


Jävlar vad det blir bikini och stranden i sommar, min  kropp kommer glänsa, den är ju snyggare än min"gamla"!;

 

Min "gamla" kropp   Mohaha.


Nu ska jag gå till affären och köpa toa papper så man får går på toa.


Nu klarar ni er själva ett tag, pussen på du!

Av Alexandra - 17 april 2011 20:56

Hiss hiss! Klart jag Hissar flickvännens band hon är med i.  

Dra på högtalarna och rocka lite!


Emmas Blogg

Slingfingers

Min!  

dEEd in och kika


 Lite länkar till olika sidor med bandet dEEd

HÄR!

HÄR!

HÄR!

och youtube

HÄR!

Av Alexandra - 17 april 2011 20:19

Emma kommer in  på rummet säger att hon har en liten överraskning och sliter fram en godis påse, till det säger hon "jag samlar plus poäng!" Haha, du är knäpp.

Inget/ingen är så undertbar(t) som dig!

 

Av Alexandra - 17 april 2011 19:58

Bara kastade i mig maten! Som vanligt fortsatte men att äta också trots att man är mätt, bara för att det är så jävla gott.  

Åh Sveriges bästa bröd, sallad och sås, Oden is the shit.. Helt enkelt.


Och nu är jag så mätt så jag mår dåligt och det känns som om jag ska spricka, och så blev man sådär lagom trött också efter maten.


Helt slut efter denna dag, undra om man ska ta en powernap nu, ska ju trotts allt ut och gå en timme sen också, vare sig jag orkar eller ej så blir det så. Har man bestämt sig går saker och ting mycket lättare.

  (Gammal bild)

Och nu bestämmer jag mig för att jag inte får ta en powernap!

Fan.. ångrar mig redan, men men nu är det bestämt.  

Ska väl kolla igenom några tråkiga bloggar.. internet shoppa kanske och sedan ut och vandra om ca en timme eller två.   Kommer vara så skönt att komma hem och vara trött.   Somna snabbt lär man ju också, men innan jag får sova ska jag packa.. och duscha.. och så vidare. är ju trotts allt bara två dagar kvar, och i morgon har jag annat att göra.


Ska på ett hemligt ärende men först måste jag skriva ut en massa papper och skriva upp lite adresser och annat, spännande!  


Sedan ska jag ju bli klar med bloggen också, så det kanske känns roligt att blogga också. Designen är ju j klar. Har ju ingen riktig header än och den skulle vara klar för länge sen men har ju inte blivit av då jag inte har några vettiga bilder.. Men det löser sig, efter påsk!  


Nu får ni klara er själv ett tag, pussen på alla söta läsare!



TVÅ DAGAR KVAR!  

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

blogresponse

Bloglovin

bloglovin

blogkeen

Alexandras

Ovido - Quiz & Flashcards